18 Tem 2012

SICAKLAR VE BİZ


Haftasonu çok sıcaktı nefes alamadık ya da ben alamadım desem daha doğru olur. . Tontiş doğduktan sonra ben odada klimayı hiç açtırmamış ve tadilat esnasında söküldüğünde yeniden taktırmamıştım. Ama haftasonu   klimaya hep karşı çıkan ben klimayı taktırsak hemen gelirler mi demeye başladım:(  Tontişim sıcaklardan bunalıp terli terli fanın karşısına geçince 3 gün  ateşler içinde kaldı.  Bademcikler kıpkırmızı koccaman olmuşlardı. Şimdi iyi Allah a  şükür. 
O hasta iken ben de keyifsiz oluyorum, sarhoş gibi geziyorum. Allahım evlatlarımıza sağlık versin.  Yemek yemeğe gelince hastayım yutamıyorum, konuşamıyorum diye mızlanan Tontiş, Oyuncak aklına gelince zıpkın gibi oluveriyor :) "Ben hastayım bana oyuncak alsana anne"  Bu tabii bahane oyuncak talebi 7/24 baki...
Çalışan anne vicdanı ile istediği çoğu oyuncak alınıyor. Bunun çok yanlış olduğunu bile bile hala devam eden bizler bakalım sonra kafamızı nereler vuracağız.

TONTİŞ


Hafta sıcak ve Tontiş hastalığı ile geçince hiçbirşeye el sürülmedi. Yanlızca akşam bahçeden toplanan böğürtlen (bu aşılı sanırım kocaman ve dikensiz) ile reçel yapıldı. Biraz koyu oldu ama daha çok var diğerlerini daha az şeker ile daha az kaynatarak yapacağım kısmetse.

Böğürtlen reçelim

Ramazan öncesi bu işleri bitirebilseydim (ki mümkün değil) ramazan da rahat olurdu. Kısmet bakalım ne yapacağız bu ay. 

Daha önce burada bahsettiğim Sevim Teyzemiz "sevimli işler" için Bodrum Gümüşlükte Belediyenin desteği ile ürünlerini 1 hafta boyunca sergileyerek satışa sunuyor. Hayırlısı ile bu işi de biterse iyi bir dinlenir sanırım:)

Bu sıralarda buraya pek elişi koymamışım ama bu akşam için planlar var, fotoğrafları  hemen sizinle paylaşacağım.

Yarına kadar hoşçakalın....


4 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba ziyaretinize geldim çok geçmiş olsun oğlunuz umarım daha iyidir.Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle.Sevgiler..

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Çok teşekkür ederimn, oğlum şimdi Allah a şükür çok iyi...sevgilerimle...

AsOrTiK dedi ki...

bugün çok daha iyidir umarım tontişiniz, çok geçmiş olsun. böğürtlen reçeli harika görünüyor, elinize sağlık.
sevgilerimle

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Sevgili asortik; tontişim Allah a şükür iyi. Çok teşekkür ederim.