19 Tem 2012

RAMAZAN GELMEDEN..

Ramazan ile birlikte havalar serinleyecek mi acaba; dün rahat birgün geçirdik derken bugün sanki daha bir püfür püfür İstanbul :) Umarım ilerleyen saatlerde sabah sabah ağzımı açmışım gene nazar değdi durumu olmaz. Dün akşam hava biraz serinken makinamın başına oturabildim. havluma kenar diktim, lavanta kesesi lazım onun için elimdekileri değerlnedirmeye aldım, kısmetse akşama devam...
Şimdi akşama devam diyorum ama bakalım akşama hayır ola, Ramazan sebebi ile uyku düzeni biraz ters dönüyor. Zamanı yönetmek güzel birşey ama ben başaramıyorum hiç. Aslında birkaç saatlik uyku yetse ve geri kalan zamanda gece el ayak çekilmişken çalışabilsem :( Sabah işe gitme derdi olunca bu sadece hayallerde kalan bir düşünce benim için. Neyse bakalım neler olacak bu hayırlı ayda bizim için.:)




HAVLU SÜSLEME
Havlu kenarına bordür geçirdim ama yukarıda birleştirme yerine birşey koymam gerekiyor burada anladım:)

LAVANTA KESESİ HAZIRLIĞI
Bu keselerden bolca yapacağım inşallah. Basit ama güzel olsunlar :))


ÇAM AĞAÇLARI
Her gün muhakkak bu çamın üzerindeki toplardan koparıp uzun süre kokluyorum, ne kadar güzel bir kokudur o; ferah ve dinginlik verici...


TİNTİNİ
Sabah servis beklerken tintini şımarıklıkta sınır tanımıyordu her zamanki gibi:)))

Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle, hoşçakalın...

Hiç yorum yok: