12 Tem 2012

OLTAYA TAKILANLAR


Biz sıcak İstanbul' u beklerken bu güzellikler içimizi aydınlatıyor. Marie Claire Idees 2 aylık çıkan bir dergi,  bu karelerde son sayısından. Her sayısını merakla beklerim. Bu tarz dergileri ben çok bulamıyorum.  Sanırım 2 yıl önce keşfetmiştim bu dergiyi o zamandan beri kaçırmamaya çalışıyorum. Takip ettiğiniz bu tarz dergiler var mı acaba, hobi & craft içerikli. 

Örgü Çanta
Yaz denince akla gelen plaj ve hasır çantalar, bu da el örgüsü bir çanta ama buram buram yaz kokuyor.



Bebek takımı
 Bu sayfa da her sayıda çok şirin kareler oluyor. Bu ayki yazlık tulum vew hırkada çok şirin





Martılar
Deniz kenarında keyif yapan kuşlar....






 
Koltuk keyfi 

 Koltuk keyfide bu olsa gerek :)






Mumluk
Bunu yapabiliriz sanırım ne kadar hoş bir dekorasyon olmuş. Yaz romantizmi .......



Yarına kadar hoşçakalın....

5 yorum:

Sevdiye dedi ki...

Dergikolik zannederdim kendimi ama bunu yeni gördüm ve seveceğim bir şey kesin, çoook teşekkürler, benim için harika bir bilgi.

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Merhaba Sevdiye; Bence güzel dergi gerçi biraz tuzlu :) Ama bir bak derim...

Magia da Inês dedi ki...

Muito bonito!


¸❤✿•.¸
♥ Bom fim de semana!
♡ Beijinhos.
Brasil

Harikalar Atölyesi dedi ki...

estou feliz que você gosta
:))))))

GÖNÜL dedi ki...

ara ara değişik dergiler denerim
sayenizde görüp kesinlikle alacağım sevgiler