14 Nis 2012

BİR İLKBAHAR SABAHI

LALELERİMİZ






Oysa akşamdan plan yapmış çok güzel fotoğraflar çekmek üzere kendimi organize etmiştim. Kalktım vazodaki çiçekleri balkonda çektim. Servisin gelmesine yakın bahçeye çıktım ki birde ne göreyim hava kapanmış sanki akşam olmuş  ve yağmur başlamış. Azmim yağmura rağmen devam etti birkaç poz çektim. Bahçemizin bu güzelliklerini artık güneşli bir günde fotoğraf çekerek sizlerle paylaşırım.
Günlerimiz bu çiçekler kadar güzel ve canlı geçsin inşallah. İyi hafta sonları.

2 yorum:

biraydamasalı dedi ki...

bu fotolarda çok güzel olmuş ama.lalelerin üzerindeki yağmur damlaları muhteşem...bu arada bloğunuz çok cici çok beğendim. sevgiler:))

Harikalar Atölyesi dedi ki...

biraydamasalı;o güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.Yağmur damlacıklarını fotoğrafları yüklerken farkettim, çekerken bu kadar hoş çıkacağını tahmin etmemiştim. Memleketlim olduğunuz için de ayrıca mutlu oldum. (Kozlu) :)