10 Nis 2012

Boşlukları Dolduralım

KANAVİÇE PANO
Haftasonu "hah işte bahar geldi" dedik ve dediğimizle kaldık. Yağışlı ve soğuk hava hiçde bu mevsime yakışmıyor ama Allahın hikmeti diyerek beklemeye devam ediyoruz. Yeni bir şeyler üretemeden eldekileri evirip çevirip değiştirerek vakit geçirdim hep. Şu sıralarda el işlemelerine kafayı taktım, el işlemesi derken öyle ağır işler değil basit iğne ardı veya sap işi ile yapılan işlere bakıyorum. Materyaller hazır, yanlızca dikiş makinasının önüne oturmak gerekiyor, sonrada tek tek işlemek. Bu flu olarak elimde olsa da daha da flu yapacağım iş aslında hali hazırda devam ettiği için böyle sır perdeli. Etamin işlemenin etrafını çerçeveledim ama süslemesini bitirmedim. E fotoğrafsız bir yazı olmasın diye yani kısaca boşluk doldurmak için koydum itiraf ediyorum. Etamin işleme tabii ki bizim Sevimli işler Sevimciğimizin ürünü. Şu sıralar kendisi Yaz sezonunda Bodrum Gümüşlük de açacağı standı için harıl harıl çalışıyor ve inanılmaz güzellikler yapıyor. Bende ondan arada kırptıklarımı değerlendiriyorum :) 
E üretemiyorsan üreteninkini değerlendireceksin dimi ama....
Güzel bahar günlerimiz olsun efendim...



Hiç yorum yok: