11 May 2012

Anneler günü öncesi

GELİNCİK PANO


Gelincik panomuz Eda Öğretmenimize hediyemiz.


Uzun zamandır yazamadım. Kış rehaveti dedik ama e bahar geldi ben de haller aynı:) Hep birşeyler yapma isteği ve hep araştırma. Hiç yapmıyor değilim tabii ama  istediğim kadar iyi değilim. Kaplumbağa hızında ilerliyorum sanki.

Bu ayın en önemli özelliği anneler günü...
Heryerde anneler gününe özel temalar, hediye seçenekleri, annenizi bununla mutlu edin tarzı reklamlar var.
Kendi adıma söz hakkımı kullanmak istiyorum bana tontişim sarılsın yeter. Onun kokusu ve sesi en güzel hediye benim için.

Anne olduktan sonra benim bugün ile ilgili tüm görüşlerim değişti, evet kutlanmalı ama abartmamalı, biz kutlarken içi yananları düşünmeli onları göz ardı etmemeliyiz.Anne olamayan, annesi yada evladı artık yanında olamayanların bugünü nasıl geçirdiklerini de bir düşünmek lazım.
Doğurmak kolay büyütmek marifettir diyerek doğurmadan anne olabilen, doğurmadığı halde bir cana canım diyebilen asıl ruhu yüce insanlara minnetimi sunuyorum, bu sene ve kısmetse bundan sonra  anneler günümü şükür dularım ile geçireceğim.
En büyük hediyem için rabbime binlerce şükür...












6 yorum:

Banuca dedi ki...

Gelincikler çok ama çok güzel olmuş :)Ne güzeldir el emeği hediyeler, ellerine sağlık :)

Harikalar Atölyesi dedi ki...

çok tgeşekkür ederim. Sizin el emeği konusunda elinize su dökemeyiz valla. Sizinde ellerinize sağlık.

AsOrTiK dedi ki...

gelincik panoyu çok beğendim, elinize sağlık. eda öğretmen ne şanslıymış:))
sevgiler

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Sevgili Asortik; çok teşekkür ederim.

cafenoHut dedi ki...

Ben de bayıldım bu gelincik panoya, ne naif, ne güzel olmuş. Ellerine sağlık.
Bu arada anneler günün kutlu olsun, geç de olsa:)

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Cafenohut sizler beğendikçe ben mutlu oluyorum. Çok teşekkür ederim.