23 Eki 2013

LAVANTA KESEMİZ, CÜZDANIMIZ, CATH KIDSTON KUMAŞIMIZ


Ben şu  sıralar cüzdan yapmaya adadım kendimi. Yaparken nasıl zevk aldığımı tahmin edemezsiniz.
Araya artan kumaşlardan lavanta kesesini de kaptırdım bu arada:)  


 

Bu kalp lavanta çok hoşuma gitti. Bundan da bol bol üreteceğim sanırım.







Canım Cath Kidston kumaşım kıyamıyorum sana. Ama sendende ne güzel cüzdan oluyor baksana:))





Akşam yeni üretimlere başladım. İnşallah kısa sürede hepsi bitecek.. Yarına kadar hoşçakalın.

5 yorum:

twinpeakprimitives dedi ki...

Devam, devam giderek daha keyifli oluyor çalışmalarınız :D

Sevgiler

Elisi Defteri dedi ki...

Kalpler de cüzdan da çok güzel olmuş, ellerinize sağlık Elvan hanım. Cath Kidston desenli kumaşı nereden aldınız acaba? Sevgilerimle.

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Sevgili Nurdan Hanım; insanı nasıl motive ediyorsunuz bilemezsiniz. Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle.

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Sevgili Füsun Hanım; Cath Kidston kumaşı kitabını aldığımda çanta dikmek üzere hazır çıkmıştı ama ben çanta dikmemiştim. Elde olanı böyle kullandım. Ama haldır haldır araştırıyorum:) Beğenileriniz için ayrıca çokk teşekkür ediyorum. Sevgilerimle

Esen Can dedi ki...

Hem kalp hem de cüzdan çok güzel olmuş :)
Ellerine sağlık ;)
Bu kalplerin değişik boylarını, azcık değişik şekillilerini çeşit çeşit yapasım var benim de, senin yaptığını da çok beğendim, dikiş makinem yok ama bi denerim belki ;)
Sevgiler