25 Eki 2013

DESENLİ KEÇE VE CÜZDAN



Desenli keçelerimiz ile cüzdan dikimine başladım. Matruşka (yavruşka) severliğim burada da ağır bastı.
Cüzdanların ön ve arkaları farklı desenli keçe ile, içi kumaş ile hazırlanıyor.  Matruşkalı olanlar bittikten sonra yeniyıl temalılara başlayacağım inşallah.




DESENLİ KEÇE




MATRUŞKA CÜZDAN
      Cıvıl cıvıl renklerde bu keçeler, her aşamada zevk alarak yapılıyor. 



KALP CÜZDAN :)


DESENLİ KEÇE
 
Dün akşam bu cüzdanı bitirdim, aslında yapılacak birkaç işlem vardı ama Tontişimin acil ihtiyacı çıktı sırayı ona verdik.Buz pateni etkinliği vardı ve yanlızca eldiven istemişlerdi.Eldiven nasıl olsa var diye ben rahat rahat otura durayım bir baktık eldiven küçücük kalmış, parmaklar sığmıyor, hopp polardan eldiven diktik. Beyefendi önce mızmızlandı "neden hazır alınmıyor" diye ama sonra ben dikince hemen yeni siparişlerini bile verdi. :)  İlk eldiven dikme girişimimiz başarı ile sonuçlandı. Hazır başlamışken ben kışlık birkaç tane zula yapayım bari.

İnstagram hesabım; "harikalaratolyesi"
Sipariş ve sorularınız için mail adresim; "harikalaratolyesi@gmail.com

Herkese hayırlı cumalar, hayırlı haftasonları,
Hoşçakalın

3 yorum:

Elisi Defteri dedi ki...

Çooook güzeller:) Yine bir soru soracağım Elvan hanım, matruşkalar keçenin kendi deseni mi acaba? Öyle gibi görünüyor ama emin olamadım, nereden temin ediyorsunuz onları? Ellerinize sağlık. Sevgilerimle.

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Sevgili Füsun Hanım; Matruşkalar keçenin kendi deseni, desenli keçe bunlar. Plaka halinde satılıyor. o güzel beğenileriniz için çokk teşekkür ederim. Sevgilerimle.

Müge'nin Listesi dedi ki...

merhaba, hobi etkinliğimizde sizi de görmek isteriz.
http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/10/3hobi-etkinligini-baslatyorumkimler.html
sevgiler, o bir anne