22 Nis 2013

KERMES, PAKETTE ŞEKERLER, BIYIK, DUDAK VE BİZ...



Haftaya soru ile başlamak istedim. Sorarım size haftasonları hep koşturmaca ile  mi geçmek zorunda? 

Sadece pazar günü izin olunca ne yapacağını değilde hepsini nasıl yapacağını düşünüyor insan.
Cuma günü Tontişim " pazartesi sınıfta kermes var, en güzel satışı ben yapmalıyım" edalarında beni karşılayınca iş başa düştü. 
Ana oğul dün sadece beyefendinin okul işleri ile ilgilendik. 
Kendi minik elleri ile o minik poşetlerdeki jelibonları tek tek boşalttı. Sonra onları kendi poşetlerimize 3 kaşık ölçüsünü tutturmak koşulu ile doldurdu.   Bir yandan bağladı bir yandan kendi kendine saydı durdu;
" Bunları çok ucuza satmayacağım, kimseye bedava vermeyeceğim, acaba öğretmenim kendi paramı eve getirmeme izin verir mi? Niye vermesin ben yaptım ben satacağım para benim hakkım " :)



Kendileri bu hafta "Teacher of the week" olunca, birde power point de sunum hazırladık.  Merak ediyorum bu yıl sonunda banada karne verirler mi acaba?  En azından ben bekliyorum:)))))


DOĞUMGÜNÜ ŞEKERLERİ

KÜÇÜK YAŞTA ÇALIŞMAK :)


JELİBON PAKETLEME







SEPETTE ŞEKERLER
 Biten şekerlerimizi sepete kendi elleri ile yerleştiren Tontişim birde karşısına geçip "süüüperrr yaptım , çok becerikliyim" dedi.
E hep böyle olursun inşallah Tontişim benim....




Herkese mutlu , güzel pırıltılı bir hafta diliyorum.

1 yorum:

Fidan Başaran dedi ki...

merhaba,harika bir Tilda manken workshopu yapıcaz.ilgilenirseniz linke tıklayınca bilgiler çıkıyor.sevgiler http://ilkblogdenemem.blogspot.com/2013/04/tilda-manken-workshopu-yapyoruz.html