7 Mar 2013

İLKBAHAR, BAHÇE VE SABAH...

Bahçe


Baharın gelmesi ile şimdilik sabahları güneşli ama ayaz bir hava ile güne merhaba  diyoruz. Sabah çok erken kalkınca benim tontiş  önce huysuz oluyor sonra başlıyor dışarı çıkınca ağzından duman çıkarmaya. Sonra gelsin "ejderha savaşı"....Bahçe kapısına kadar savaş yapıyoruz ejderha dumanları ile...
Ben eğer fırsat bulursam doğanın değişimini bir iki fotoğraflıyorum. Bunlarda bu hafta ki görüntüler.



BahçeBahçe

Bahçe

Bu arada ben şimdi dikiş tekniklerine sarmış durumdayım:)
Nakışı seven ben dikişi bilmiyorum ve en azından teknik birşeyler öğrenme çabalarındayım.  Elime eski ne geçerse alıp toz bezi yapıyorum:) Amaç hem geridönüşüm hem pratik yapmak:)
Birkaç sorunum hala gitmedi ama azmin elinden hiçbirşey kurtulmaz dimi:)



Çalışma saatlerini kısaltacak bir güç yok muuuuu?  (Evde otur yorumlarına şimdilik kapalıyız:) )

Herkese gönlünce güzel günler diliyorum....
Hoşçakalın...






Hiç yorum yok: