29 Ara 2012

HAFTASONU GELDİ...



Yine bir haftayı  geride bıraktık. Haftasonu geldi .
Doğumgününden son kalanlarıda bugün sizlerle paylaşmak istedim.
Bunlar doğumgününde misafirlerimize süprizlerimiz. Kız çocuklarına "çiçekli kız", erkek çocuklarına "afacan çocuk" hediye ettik. 
Daha önce bahsettiğim gibi ambalaj paketlerini kendim süsledim.  Kurdelelerini ayrı tarzda yaptım ki   dağıtırken ayırt edebileyim:)
Çok severek aldım bu minik heidyeleri, herkesde çok beğendi. En önemlisi Tontişim çok mutlu oldu misafirlerine süprizlerini verirken.
Bu yılda bu doğumgününü böylece alnımızın akı ile atlatmış olduk. 
 










KÜSTÜM :)
İnşallah nice senelerimizde paylaşırız bu doğumgünü etkinliklerimizi....

İyi hafta sonları dilerim..

7 yorum:

ayak izleri-sevgi dedi ki...

ne kadar güzel düşünmüşsün.. çocuk olup partiye katılasım geldi..

tülin dedi ki...

Nice güzel yıllar.

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Sevgili Sevgi; bir partide kendimize mi yapsak nedersin?

Sevgili Tülin Hnm; çokkkk teşekkür ederim. Sevgilerimle

Ozlemaki dedi ki...

pırıl pırıl heyecanlar her daim olsun! =)

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Sevgili Özlemaki; inşallah güzel heyecanlarımız asla bitmez. Sevgilerimle...

Selcen dedi ki...

paketler çok güzel ellerinize sağlık

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Çok teşekkür ederim, Selcen. Beğenmene sevindim