26 Ara 2012

BİZ BUNLARI ÇOK SEVDİK

Cumartesi  yurtta ve dış temsilciliklerde kutlanan Tontişin doğumgününden bugüne kalan konu hediyeleri oldu. Çocuk bu,  doğumgününün en heyecanlı bölümü Onun için hediyeleri açmak oldu. Hepsi birbirinden güzel hediyelerimiz içinde bu el emeği hediyeyi sizlerle paylaşmak istedim.Sevimli işlerimiz Sevim teyzemiz(Tontişimin Sevimcim' i) kendi elleri ile Tontişime bu çorapları örmüş. Biz bayıldık . Kırmızı olması yeniyıl için ayrı bir anlam getirdiği için inşallah Tontişime uğur getirir. 
Ellerine sağlık Sevimciğimiz. 







Örme Çorap


Çoraplar sipariş ile örülebiliyor, talep eden olursa bana mail göndermeniz yeterlidir. Kendisinin bu kadar güzellikleri paylaşacak blogu olmasada ben sizlere yardımcı olabilirim.


Noel VADAAAA

Bu da oğluşuma hediyeleri ile birlikte Demet Teyzesi tarafından verildi. Bugüne kadar araba dışında bu tarz oyuncaklara hiç ilgi göstermeyen oğluş o günden beri Vadası elinde geziyor. Okula götürmek için çok yalvardı ama ben izin vermedim. Mazallah kaybolur falan :)





6 yorum:

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

sevilmeyecek gibi değil ki canım çok şirinler

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Dimi ama Nesli Hanım:))

Unknown dedi ki...

Çoraplara bayıldım,teyzenizin ellerine sağlık oğlunuzda iyi günlerde kullansın.Sevgilerimle..

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Çok teşekkür ederim, Mehtap Hanım.
Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

vada nereden acaba ben de istiyorum

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Vada mız çok sevdiğimiz bir teyzemizden hediye:)