13 Eyl 2012

ŞİRİN FİKİRLER



Akşam Tontişi parka götürdük, ter içinde kaldı koşmaktan, "çok az kaldık amaaa" diyerek eve zor bela döndü. Eve gelince ben hemen işime koyuldum , bu kıyafetler umarım yetişir. Akşam eteğin süslemesi yapıldı. Bu akşam üst kısma geçersem bugün yarın biter inşallah. Tabii bu sadece benim hesaplamam, gün içerisinde ani gelişmeler olunca planlar hep alt üst oluyor, o yüzden plan yaparken hep başında "kısmetse , Allah izin verirse"diyorum ki işim rast gitsin...

Görsellerimiz yine meşhur dergimden....

Dantel yastıklar
  Bu yastıklar buram buram  romantizm kokuyor....





Keçe cepli yelek
 Bu  güzelliğe ne demeli ? Kendi ayrı bir şirin yeleği ayrı bir şirin. Düz yeleğe keçe cep eklemişler,  sincap çok
yakışmış bu cebe. Bayıldımmmm





Mutfak dolabı

Eskilerde tel dolaplar vardı , içerisine el altında olması gerekenler konulurdu. Kimi tabak, bardak, kimi şeker, çay.... ben oldum olası sevmişimdir o dolapları. Bu da o tarz bir dolap  ama teli eksik:)

Şimdi çalışma zamanı, çalışalım kazanalım, üretelim....

Hoşçakalın





Hiç yorum yok: