17 Eyl 2012

ŞİMDİ OKULLU OLDUK....


17/09/2012 tontişimin  ilkokula başladığı gün olarak önemli günlerimiz arasına kaydedilecek. Ben cumartesi yapılan törene gittim, bugün gitmedim okula ama şuan için kıpır kıpır, boğazımdaki yumru an be an büyüyor. 2 gündür okula gitmemek için türlü türlü bahaneler arıyor ama bu sabah erkenden kalktı pür neşe. Hazırlandı , okulda kahvaltı olacağı için çok birşey yemedi ama atıştırma yaptı biraz. Arkadaşlarını merak etti, onlarda kendisi gibi kalkmışmıydı acaba? Sorular, dilekler peşin sıra kovaladı birbirini......
Ama ben harfleri bilmiyorum ki , şaşırıyorum diyerek bahaneler bulmaya çalıştı arasıra. Ama ben kapıdan çıkarken kocaman öptüm onu, kocaman sarıldım ona ve tabii o da bana.
Akşama mbana okulda öğrendiklerinş öğreteceğine söz verdi, oda benim öğretmenim olacak bundan sonra:)
1. SINIF İLK DAKİKALAR (15/09/2012)


Sınıfımız


Okul bahçesi


Okul koridorumuz

 
Okul bahçemiz

17/09/2012 (Babamız sabah çekti)


17/09/2012
Sen ne zaman büyüdün de okullu oldum oğlum , ne çabuk geçti o yıllar ben anlamadım. Hem büyümen için uğraşırken hem böyle kalmanı neden isterim bilmemki. Ağlamak istiyorum sevinçten, mutluluktan, hemde bağıra bağıra ağlamak......

Sen hep böyle gül oğlum, Allah sağlık ve mutlulukla dolu yıllar versin sana, Vatana, millete ailene hayırlı evlat ol inşallah. Uzun ve yorucu okul yıllarının ilk kapısını araladın bugün, başarılara muvaffak olursun inşallah.

Herkese başarılı ve güzel bir eğitim öğretim yılı dilerim.

Hiç yorum yok: