30 Nis 2014

"HARİKALAR ATÖLYESİ" ARTIK TESCİLLİ BİR MARKA...

Blog açmaya karar verdiğimde, bolgumun adı beni yansıtmalı, bana özel olmalıdan yola çıktım...    Birkaç seçenek vardı ama "Harikalar Atölyesi" adını ilk telaffuz ettiğimizde  ("Senin Bebeklerin" Dilek isim annesidir:) )vuruldum ben bu isme... Bu olmalı dedim ve bloğumu açtım.
Blogumun adı benim adımdan daha çok telaffuz edilir oldu... Sonra bir gün bir baktım bloğumun adı ile yeni siteler alınmış kurulmuş.... Kendilerini aradım ve bu ismin bana ait olduğunu bildirdim. Ama yollarına devam ettiler.
Bu arada ben marka tescili ve patentine başvurmuştum zaten. Tam bir yıl sürdü patent işlemleri. Ve bu sabah masamda çerçevelenmiş olarak beni bekliyordu belgem...
Artık "Harikalar Atölyesi" benimdi.
Zaten hep benimdi...
 
 
 
 
 
Eğer kişiye özel bir şeyler yapıyoruz diyorsak, lütfen başkasına özel alan isimlerini kullanmayalım.

12 yorum:

Esen Can dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun patentin canım :) Ne iyi etmişsin, çok sevindim senin adına, sen böyle yazınca düşündüm benim ismimi kullananlar da var mıdır diye ama yoktur sanırım, uzun benimki çünkü, araştırayım bi ben de bakalım :)
Yeni diyet listelerinde, fotoğraflarında buluşmak üzere :)

gooogoook dedi ki...

Tebrik ederim, 1 yıl sürmesi uzun da olsa güzel bir netice ile sonlanması mutluluk verici;) isim çok hoş gerçekten. Sonradan sizden görüp alınınca isimler çok tuhaf oluyor gerçekten. Her ne kadar benim ismim de çok çekici gelmez bakasına diye düşünsem de ben sevdim ve blog açmamdan 1 yıl önce aldım ismimi, fakat benim ismim de sanki çok şepşekermiş gibi Instagramda birileri almış mecburen sonuna blog eklemek zorunda kaldım. Başkalarının isimlerine tenezzül edilmesine ben de çok kızıyorum. Ne gerek var bunlara... Sizin adınıza çok sevindim..;)

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Esencim "kötü komşu insanı mal sahibi yapar" demişler atalarımız hiçç boş söz söylememişler.
İnşallah hayırlı olur.

Harikalar Atölyesi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
reyhane dedi ki...

Hayırlı olsun

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Sevgili Reyhane; çokk teşekkür ederim.

senin bebeklerin dedi ki...

canım canım canım hayırlı uğurlu olsun, bol bereketli kazançların olsun inşallah:)) beni de onurlandırmışsın çoook teşekkür ederim canım arkadaşım:)

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Dileğim; canım inşallah seninde olur belgen. Beni bu yola sen koydun canım:))) E gerçeği saklamak olmaz is,im annesi sensin balım benim....

Unknown dedi ki...

Tebrik ederim Elvan'cım,hayırlı uğurlu olsun :)) Seninle tanışmamız siyah bir resimle oldu biliyosun,ama herşey de bir hayır vardır diye boşa dememişler :)) bugün bende biraz o moddayım ,artık başlamak istiyorum biryerlerden ...Umarım herşey hepimiz için ço.....k güzel olur

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Sevgili Özlem çokkkk teşekkür ederim. İnşallah hepimiz için her şey güzel olur. Bizim modumuz hep böyle kalacak diye bir şey yok dimi:))

Unknown dedi ki...

nerdesiniz?
sevgiler bahcemden:)

Ayselce örgüler dedi ki...

hiçbir zaman hiç kimsenin emeğinde gözüm olmamıştır heraman derim emeğe saygı sizde iyi etmişiniz belgelendirmekle hayırlı olsun ..aysel melike blogspot