26 Kas 2013

YENİYIL SÜSLERİ


Yeniyıl için hazırlıklar tam gaz başladı. Desenli keçelerimiz ile yaptığım yeniyıl süsleri bunlar ile başladı devamı geliyor. Evimizdeki tadilat dolayısıyla sıkıntılı günler geçiriyorum. Akşam eve  gidince hem tontişin dersi, hem evdeki işler, hem bu hobilerim olunca zaman çok hızlı geçiyor. Akşamlar bana yetmiyor. Gündüz işyerindeki yoğunluk durumuna göre akşam potansiyel değişiyor. Evdeki tadilat biraz uzun sürecek ama bakalım hayırlısı ile biterse rahatlayacağım.







Sipariş ve sorularınız için harikalaratolyesi@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.


5 yorum:

Unknown dedi ki...

Tadilat işleri zordur kolay gelsin Elvan'cığım.Desenli keçeler çok hoşmuş ellerine sağlık.Sevgilerimle..

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Mehtap hanım;
valla bu kadar zor olacağını tahmin etmemiştim. Şimdi elişlerimdende uzak kaldım. İnşallah bitecek dört gözle bekliyorum işlerimin bitmesini

AsOrTiK dedi ki...

tüm bu yoğunluk arasında bunları yapabiliyor olmak ayrı bir beceri:)) elinize sağlık, çok güzel kırmızılar:))
kolaylıklar diliyorum,
sevgiler

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Sevgili Asortik, ama tüm stresi alıyor bu işler.
Güzel temennilerin içi çok teşekkür ederim.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Merhaba elvan, bende bir teşekkür mesajın var.
ayrıca.
blog adreslerine "tr" eklentisi nedeniyle kaybolan izleyici listenizi geri getirmek için Sis'in blogundan yararlanabilirsiniz, ben yaptım oldu. Link aşağıda:
http://kitap-evi.blogspot.com.tr/2014/01/blogger-destek-6-izleyiciler-widgetini.html?showComment=1390338454281#c1271787047995040233