8 Nis 2013

MUTLU HAFTALAR



SARI LALELER
SARI LALELER


Bahar havalarının bizi vurduğunu söylemiştim, hemde ne vurmak.  Tontişim birgün yaz birgün kış havalarına tepkisine 40 derece ateş ile verdi. Bakıyorumm heryer günlük güneşlik hopp giy tshirtleri, birgün sonra bir bakıyorum buz gibi hava hopp giy hırkaları, hopp değiş tonton modundan çıkamadık.

Ama evde akşamları daha bir çalışır oldum sanki. Her ne kadar buralara yansımasada boş durmuyorum. Ama fotoğraf çekemiyorum:)  Hafta içi sabah işe giderken yada akşam gelirken bahçede bahar yansımalarını az biraz görüntülüyorum. Dün tontiş ile bahçede babamızı beklerken tontişim" püff çiçekleriiii" naraları ile temizlenmeyi bekleyen ön taraftaki bahçeye daldı. Püff çiçeklerimiz ile geleneksel püfleme yarışımızıda bu yıl hayırlısı ile yaptık.

SARI LALELER


OTLAR

Artık haftasonları (ki sadece pazar günüm var) biz bahçede vakit geçirmeye çalışıyoruz. Bence hep böyle yapmamızın hiç sakıncası yok çok dinlendirici oluyor.
Ben üretimde tontiş kurt dökmede oluyor.
Hem kafamıza, hem cebimize, hem vaktimize hayır işlemiş oluyoruz:)

ÇİÇEK TOPLAMA
PÜFF ÇİÇEKLERİMİZ


BAHAR ÇİÇEKLERİ :)


Tontişim bana bahçeden sürekli birşeyler toplar getirir burada da bana hem sarı çiçek hem püf çiçeği topluyor.  Sonrada evde o sarıları saklıyoruz, püflerde anında püfff....

Bahar adım  adım gelirken bizde bahçe haberleri çoğalacak sanırım.

Bu sarı laleler gibi güzel bir bir hafta diliyorum hepimize.

Hoşçakalın...

Hiç yorum yok: