12 Mar 2013

FULAR & BAHAR BAHÇE &KEÇE PONPON









Bu sabah bu erik ağacı daha bir güzelleşmişti bence. Hele o kokusu mis.
Şahane pazar demiştim boşa dememişim sanırım:) Eminönü seferinden aldığım bu başörtünün kenarlarına keçe ponpon yapınca benim için süper bir fular oldu.
Bahçede hava güzel olunca fotoğraflar dış mekanda oldu:)
Ponponlu fular




Pazar sabahı bahçemizdeki tavuklarımızdan aldığımız hediyelerimiz. Her ne kadar artık isyan noktasına gelmiş olsada Tontiş hersabah 1 yumurta hüpletmek zorunda:)



APLİKE HAVLU

Dün akşam evde eskilerde kalan kumaş parçasının üzerindeki  desenleri kestim sonra havlu süsledim.Tahm inimden çok aplike yapılabilecek motif çıktı onlarlada diğer havluları süsleyeceğim..


Bu mahsun bakışlı papağanımız pazargünü Ümraniye Kuamşçılar çarşısınd a kaşımıza çıktı. Tek kelime duyamasakda ağzından Tontiş bir papağanI bu kadar yakından gördüğü için çok mutlu oldu.

Güzel bahar günleri diliyorum herkese.
Hoşçakalın

2 yorum:

twinpeakprimitives dedi ki...

:)) Ne güzel fotograflar bunlar böyle :))

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Sevgili Nurdan hanım; çok teşekkür ederim, pazar keyfi demiştim tam keyifti bizim için