14 Şub 2013

DİKİYORUZ , SÜSLÜYORUZ...


Dikmek çok zevkli hemde çokk....Her akşamları bir iki tıkırdatıyorum . Dikişte acemiyim ama seviyorum. Zamanında nakış yapmışlığım var, hele beyaz iş çok sevdiğim bir nakıştır. Vakit olsa tekrar başlasam:(
Şimdilik böyle ufak tefek test amaçlı işler yapıyorum. 
Bu kediyi diktim ya, görmemişin kedisi olmuş hesabına döndü... Dili olsa neler sayardı bana kimbilir. 

Şimdi yazın balkonlarda kullanılmak üzere masalara örtüler dikiyor ve süslüyorum .  İki gün ara vereceğim gerçi, bir doğumgünü hazırlıklarımız var yine...
Sonrasında örtülere devam...




Şimdi yazın balkonlarda kullanılmak üzere masalara örtüler dikiyor ve süslüyorum .  İki gün ara vereceğim gerçi, bir doğumgünü hazırlıklarımız var yine...
Sonrasında örtülere devam...





Bugünlük hoşcakalın.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Kedi çok güzel,kumaşınızın deseninide çok beğendim bitmiş hali çok güzel olacağa benziyor.Sevgilerimle..

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Sevgili Mehtap Hanım; Işık varmı dersiniz bende: