31 Oca 2013

YENİYIL ETKİNLİĞİNDEN

Aralık ayında eski adı ile Sade Kahvenin organize ettiği yeniyıl etkinliği benim için güzel bir organizasyon oldu. Uzaklardan bir blog sahibesi ile eşleştim ve çok güzel bir arkadaşlık başladı. Yılbaşı geçeli bir ay oldu ama bizim etkinliğimiz ancak bitti. Bazı aksilikler olsada biz aradan bir arkadaşlık çektik aldık.  Benim paketim kendisine ulaştığında kendi sevincini o kadar güzel anlatmıştı ki, ben burada havalara uçtum. Dün benim paketim geldi, ama kendisinin isteği üzerine Tontişim ile beraber açtık. Bayıldık içindeki hediyelere. Hele tontişim hem çok sevindi hem çok şaşırdı.  Hiç beklemiyordu:)  Hatta kendisi için gönderilen çikolatayı yemek için ben fotoğraf çekerim diye beklememek için kendisi benim telefonu almış ve fotoğraf çekmiş:)
Sonrada bir güzel hüpletti.




AŞK:)
 


Heryerde AŞK:)
 

El yapımı Kartpostal
 Sevgili Nalan' ın benim için kendi tasarladığı kartpostalı. Elinize aldığınızda sıcaklığı zaten sizi sarıyor emin olun. 

Not kağıtları

Benim kırtasiye hastası olmam sanırım Nalan' a malum oldu. Ben bunları kullanmaya kıyamamm:)

Not kağıtları
 Bu not kağıtlarının her sayfası ayrı bir desen ayrı bir güzellik. Uzun yıllar benimle kalacak gibiler ben biraz cimriyim bu tarz ürünleri kullanmakta.



aşk:)
 
Tontişim hediyeleri onun için çok değerliydi. Nerelere yapıştıracağına karar veremediği stickerlar ve asıl elinde hareket ettirildiğinde değişik pozlardaki cars karakterleri onu çok mutlu etti.  Çok teşekkür ederim sevgili Nalan'cığım.  Çok incesin...

Cars karakterlerinden  çikolatamız 
 

Tontişin stickerlarından

Bu güzel hediyelerimiz ile daha çokkk fotoğraf çekeriz. Hele kartpostalın zarfı o kadar ince bir fikirdiki bayıldım. onuda başka bir yerde sunacağım ...

Şimdilik Hoşçakalın

7 yorum:

Blog; Maydonoz by Nalan dedi ki...

Kalp kalbe ancak boyle olur! Bu postu gorunce, senin bu pakete sevinisinden daha fazla zipladim havaya emin ol. Simdi sana email attim, eline gecerse bugun yarin gececek diye... Emaili atip bloguna geldim nedense ve sende postu yeni yayinlamissin!! Elvan, basina gelenlerden sonra inan hic umudim yoktu eline gececegine dair. Nasil mutlu, nasil saskinim bilemezsin!!!
bu biiir....

Blog; Maydonoz by Nalan dedi ki...

bu da ikii...
Begendine, tontisin mutlu olusuna nasil sevindim bilemezsin. Gonul zarfa daha cok sokusturmak istedi ama... Ufacikda olsa tontis kendini ozel hissetti ise ne mutlu bana.. O hediyeleri secisimi post-itlere yazmistim. Gonul alma yarim alma.. Hepsini gule gule kullan. Kullan ama, ben sana daha cok gonderirim!!!

Blog; Maydonoz by Nalan dedi ki...

"Elinize aldığınızda sıcaklığı zaten sizi sarıyor emin olun" bu nasil guzel bir cumledir Elvan?.. cok seve seve yaptim bu bir gercektir! 

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Nalancığım; yazdıklarım tamamen hissettiklerimdi. İyi ki bu aktiviteye katılmış ve tanışmışız. Çok mutlu olduk. Çok öpüyorummm.

senin bebeklerin dedi ki...

canım elvanım benim ,güle güle kullan,nalan hanımında ellerine sağlık hepsi çok güzel.ayrıca da senin sıcaklığını hisedip de senden vazgeçmek mümkünmüdür arkadaşım...

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Dilekcim; canımm çok teşekkür ederim, ama herşey karşılıklı biliyorsun, sizlerden o sevgiyi almasam ben sevgi veremem ki.

Hanımeli Hobievi dedi ki...

gule gule kullan o guzelim hediyelerini...tontise de afiyet olsun:))
bu arada nasil oldun??