3 Oca 2013

ACEMİ FOTOĞRAFÇI

Tontişimin son zamanlardaki fotoğraf aşkı tavan yapmıştı, bende kendisine eski ama çok da iyi bir makinemi hediye ettim.Şimdi ne görse çekiyor şak şak basıyor deklanjöre. Bende bu durumdan gayet mutlu ve mesudum:)

Cumartesi Sevimcimde Çengelköy de misafirdi, ne görse çekmiş, hatta yolda yürüyen birini çekmiş, çek desen bu kadar güzel olmazdı.
Fotoğraflara baktıkça hem hayret ettim hem gurur duydum, hem çok mutlu oldum.
Benim babam fotoğraf meraklısıdır, sonrasında bende vardı bu merak ve şimdi oğlumda aynı heves ve aynı merak.
İnşallah bu heves ve merak hep devam eder.



ÇENGELKÖY (29/12/2012)

PAKETLENMİŞ HAMSİLER (29/12/2012)

BALIK NÖBETİ (29/12/2012)

MİSS ÇİKOLATA (29/12/2012)

ÇENGELKÖY SAHİL (29/12/2012)


PORSCHE (29/12/2012)  
Araba hastası olunca böyle oluyor, önce jantını çekiyor:) 

EMİNÖNÜ SEFERİ
01/01/2013









İşte tontişin kadrajından İstanbul.....

10 yorum:

cafenoHut dedi ki...

Brawo gerçekten, ne güzel fotoğraflamış martıları falan.
Aferin Tontiş'e:)

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Foto Tontiş:))))

Hanımeli Hobievi dedi ki...

tam foto tontiş...bravo:))

Hanımeli Hobievi dedi ki...

tam foto tontş...bravo:))

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Ayşegülüm ; Sizin sırada dükkan da kalmadı açalım bir fotoğrafcı desek:)))))

!! HASKUMAS !! dedi ki...

Tontiş bir sürü fotoğrafcıdan daha güzel çekmiş daha güzel yansıtmış gelecekte meslek belli oldu :)

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Valla ben bile şaşırıyorum çektiklerini gördükçe.

senin bebeklerin dedi ki...

annesinin oğlu ne diyelim,on parmağında on marifet;)
yalnız ben bu fotoğrafları görünce İstanbul'u ne kadar özlemişim onu farkettim,inşallah bu yıl gelebilirim.
öpüyorum canım seni; tontişi:))

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Dilek Teyzesi, gelde tontişim sizinde fotoğraflarınızı çeksin İstanbul fonu ile:))))))))

senin bebeklerin dedi ki...

inaşallah canım çok istorum bakalım kısmet:))