14 Ara 2012

HAFTASONU GELİRKEN...

 Sabah kalktığımızda  her taraf kırağı beyazıydı ve çok soğuktu. Tontişi servise bindirmeden sabah bahçede çektim birkaç fotoğraf. Ama parmak uçlarım dondu valla.


Beyaz Yeşil

 Kış olunca yeşilliK pek kalmıyor ama bahçeye renk veren birkaç güzellik hemen göze çarpıyor.  Mesela bu sarı gül o kadar güzel görünüyor ki, dün sabahta çektim fotoğrafını ama bu gün bu hali daha bir güzeldi.

Bu kırmızı süslü ağaç kışın hemen yürüme yolunda solda hergün bakarım muhakkak kendisine , bide nar ağacımız var ki o dipte kaldığı için arasıra gözüme çarpıyor maalesef.



Bahçeden sonra elişlerine bakarsak bizde durumlar aynı,süsleme çalışmaları yapıyorum. Dün akşam dikiş makinam aile imecesi ile yapıldı, boşuna beklemişim iki haftadır, tak diye çözdü aile büyükleri:)
Bugün kısmetse akşam açılış yapacağız.


Kanaviçe serenad...

Bu Kanviçeler herzamanki gibi sevimliişler Sevim Teyzemizden. Üstteki Serenad  panosu doğduğunda  Tontişe yapıldı Sevimciği tarafından.
6 yıl oldu yapıldı biz hala çerçeve yapamadık:)

Audrey Hepburn
Bu hatunu ben istediğim için işledi Sevimliişlerimiz. Bu da bekleyenler serisinde:) Akibeti belli değil yani.

Uğurböceklerimiz


Bunlar bir kutuda bulduklarım, bir o kadar da kenarda köşede kalanlar vardır eminim.
Ellerin dert görmesin Sevimciğimiz.. Sevim Teyzemiz..
Herkese böyle bir teyze lazım dimi:)



Bugün cuma yarın yarım çalışacak olsamda içimde huzur oluyor valla haftasonu geldi diye.
Herkese güzel haftasonları diliyorum.
Mutluluk ve sağlıkla....

Hiç yorum yok: