26 Kas 2012

OLTAMIZA TAKILANLAR - 3


Pazar günü tontişim ile sabahın köründe İKEA ziyaretimizi yaptık, ana oğul kahvaltı yaptık Babişimiz evde dinlenmeyi tercih etti. Bütün gün boş boş gezdik. Akşam evde ben el işimi bitirdim. Şimdi sıra kenarını yapmaya ufak tefek süslemesine kaldı.  İsmini de "Dürüyemim Güğümleri Kalaylı " koyunca daha bir güzel oldu bence:)

Meşhur  dergimin bu yıla ait son sayısı çıktı ve ben kavuştum. Yeniyıl için hazırlıklar var içeriğinde. Beğendiklerimden bazılarını sizler için fotoğrafladım.
Şu sıralarda işleme merakı beni sarmışken,  karşıma bu dergideki işleme tüyler çıkınca mest oldum.
Hemen sakladım, sizlerle de  paylaşmak istedim.





Örgü Bebekler


Kumaşlar ile çay saati ikramları

İlhan veren tüyler

İşleme tüy
Dantel evler
Hayırlı haftalarımız olsun.

6 yorum:

cafenoHut dedi ki...

Ne güzel bir dergiymiş bu böyle.

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Sevgili cafenoHut; Benim bulabildiğim tek yabancı craft dergisi bu desem:)

Unknown dedi ki...

Derginin adını sorabilirmiyim dantel evlere bayıldım belki denemek isterim.Sevgilerimle..

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Sevgili Mehtap Hanım; Dergi Marie Claire İdees. ben. 2 yıldır aksatmadan alıyorum umarı_m seversiniz sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim.Sevgiler..

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Sevgili Mehtap Kaya ; inşallah işinize yarar ve memnun olursunuz.