20 Eyl 2012

YAĞMUR YAĞDI BÖYLE OLDU


Bu sabah biraz geç kalktım, tontişi hazırladım servisine bindik bende kendi servisime kadar onlar ile gittim. Ama servis beklerken kapıda biz  işte bunları izledik:) Yağmurdan sonra her tarafta bunlardan var, biz hem inceledik hem ölümsüzleştirdik:) Okul konsepti gereği tontiş zaten bu tarz börtü böcek ile haşır neşir, şimdi daha bir dikkat ediyor bunlara.  Şu sıralarda evde kirpi besleme talepleri hat safhada...  Ben evde akvaryumda balığa bile bakamıyorken tontişin bu talepleri rüya tabii. Bahçeli bir evde oturmanın tüm imkanları varken, bahçede hayvanların yaşama imkanı  varken evde hayvan beslemek bana şimdilik uzak.



Şimdi biz okullu olunca evde de ufak çaplı bir operasyon başladı, tontişe ders çalışma ortamı yaratmak için başlatılan operasyon ufak çaplı dediysem aslında görüntü olarak baya geniş bir çap. Benim dikiş odam komple düzenlenecek ve tontiş dersleri benim yanımda çalışacak. Yada şöyle diyeyim o ders çalışırken ben iş yapabileceğim. Ne zaman ders çalışacak o da ayrı bir konu. Eve 17:30 civarı giriyor, ben 18:40 gibi evde oluyorum, yemek yiyoruz , iki konuşuyoruz saat oluyor 20:30 ve tontişin yatma vakti. Şimdilik düzen 06:45 20:30 olarak gidiyor yani yanlızca haftasonu çalışabilir gibi... Bakalım hayırlısı ile ne yapacağız. 1. sınıf ama ben o derslere önce kendim çalışacağım bu gidişle. Hayır sonunda el kadar çocuğa rezil olmak var yani:)))



2 yorum:

GÖNÜL dedi ki...

yeni eğitim hayatınız başarılı olsun anlıyorum onlarla birlikte bizlerde yeniden başlıyoruz allah zihin açıklığı versin
tabiatla beraber yaşamanın ayrıcalıkları ne mutlu size sevgiler

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Sevgili Gönül Hanım;
Çok teşekkür ederim. Evlatlarımıza Allah sağlık ve zihin açıklığı versin.