26 Ağu 2012

TATİL



Bayramdan sonra başlayan tatilim İstanbul dan çık(a)madan devam ediyor. Aslında evden çık(a)madan desem daha doğru. 1 haftadır tam tatil yapıyorum. Havalar hala sıcak, tontiş ile bütün gün evdeyiz. Akşam üzeri bahçemize çıkıyoruz, ben birşeyler topluyorum tontişim bana eşlik ediyor.Dikiş makinamı balkona çıkarttık ama gündüz ne mümkün sadece akşamları bir iki tıkırdatabiliyorum. Bloguma arife gününden sonra ilk defa dün bakabildim. Aslında tatilde pek teknolojik özürlü oluyorum sanırım:) Bugün bahçemizde biber toplarken çektiğim fotoğraflarımızı sizinle paylaşmak istedim. Neden sadece biber derseniz; okadar çok ki topla topla hala bitmedi.  Bizde tanıdıklarımıza torba torba biber dağıtıyoruz....
Bu akşamda aynı işleme devam.. Ama fotoğrafta görünen elmalar üzerine tanımam, çocukluğumda ananemin bahçesinden topladığımız elmaların tadı var; tatlı ekşi ve o mükemmel koku.




DOMATES

KIRMIZI BİBERLER

KIRMIZI BİBER

ELMALARIMIZ 
PATLICANLARIMIZ
ACI BİBERLERİMİZ

DOLMALIK BİBERLERİMİZ

KIRMIZI DOLMALIK BİBERLER

MİSS DOMATESLER

Hiç yorum yok: