11 Ağu 2012

NASIL GİDİYOR DERSEK...


Ramazanın çoğu gitti azı kaldı.  Nasıl gidiyor derken benim için nasıl gidiyor onu söylüyeyim, biraz uykusuz , biraz aç, çok susuz, bir o kadar güzel, huzurlu ve aslında hızlı geçiyor.  Bugün ramazanın 23. günü, sadece 1 haftamız kaldı şunun şurasında.  Güzel iftar sofralarımız ve  sofra sohbetlerimiz ile geçti günler.  Benim için yemek ramazanda hep önemlidir. Bu yıl masaya oturuncaya kadar kurt, çorba tabağının bitimi ile kedi ye dönüşüm yaşıyorum. Başka yemek görmüyor gözüm, hemen sinip bir köşeye uyumak istiyorum.  Zayıflama derken ondan tık yok:)



Bahçemizden


Tontişim baçhçedeki böğürtlenlerden turta yapmamı  istedi, ama bende yapacak ne vakit oldu ne güç.
 En sonunda hazır pasta tabanı aldım , tontişide yanıma aldım hemen anne oğul el birliği ile pasta yapıverdik. Kremamızın ara kata konulacak bölümüne böğürtlen ekleyerek  kendi çapımızda ustalığımızı konuşturduk.
Pasta yapımında kapanışı Tontişim kalan kremayı parmakları ile hüpleterek yaptı.
Böğütlenli Pasta


Kapı kapı gezmekten Ramazan boyunca kayda değer bir şey yapamadım, sadece kesme işleri yaptım hep, monte işlemleri kaldı. Bir iki küçük iş yaptım ama fotoğraf çekemedim.  Kafamdaki tilkiler çarpışa çarpışa volta atıyorlar içeride :))  Sıcakta ezince insanı akşamları hal kalmıyor ki.. Bahane çokkkk:)))))

Hadi hayırlısı..

Hiç yorum yok: