10 Tem 2012

SABAH SERVİSİ


Sabah  07:30 da bahçede servisimi beklerken cep telefonum ile çiçeklerimizi çektim yine. 





Akşam eşimin ofis arkadaşları ile deniz kenarına mangala gittik, gittik ama hafta içi bu kadar kalabalık olabileceğini tahmin etmezdim.  3 defa yer değiştirdik, en son deniz kenarında sakin yeri görünce hemen toparlanıp yerleştik:)  Tontişim parkta fazla kalamayınca ve uyku bedene girince söylenmelere başladı tabii.
Tontiş sıkılınca bana sataşmaya başladığı için bende kıpırdanmalara başladım, ama haksız da değilmiş saat gece yarısını geçmiş. Bir çocuğun  o saatte ayakta ne işi var diyeceksiniz ama valla benim oğlum delikanlı gibiydi diğer beşik bebeklerinin yanında. 3 aylık bebek bile vardı.
Biz bu ortamlara pek girmedik bu zamana kadar, muhabbet güzel ama kalabalık yorucu oluyor kesinlikle. 
Sanırım bahçeli evde oturmanın bir artısıda istediğin zaman istediğin vakit mangalını yapıyorsun:)
En önemlisi tontiş keyifli oluyor, o keyifli olunca biz keyifli oluyoruz, o zaman saatinde ne kadar ileri olduğunu hiçç anlamıyoruz. 



Hepimize mutlu ve sağlıklı gün diliyorum.....
Tatilde olan arkadaşlarıma da buradan sevgilerime iletiyorum, siz merak etmeyin biz İstanbul u bekliyoruz:)))))))




Hiç yorum yok: