29 Haz 2012

TONTİŞİN ESERLERİ

 


Bugün bloğumun sahibi tontişim. Şu sıralarda evde PSP ve tv karşısından kalkmamak gibi sorunlarımız tavan yapmış durumda. Ben bütün gün işte olunca o da evde olunca sorunlar büyüdü. Sürekli mızmızlanmalar, gereksiz ağlamalar, "benimle kalmanı istiyorum, beni sevmiyor musun" sarılmaları, bir anneyi ezecek her cümle ve hareket beyimizde. Ama arada bu tarz şaheserler de çıkıyor kendilerinden . Benim resim kabiliyetim sıfır hatta Cin Ali benim için şaheserdir o derece yani.  Allah tan oğlum bana benzemedi bu konularda .Gelelim Tontişin şaheserlerine
  1. Bu manken benim. Elbisemin düğmeleri orjinaldir efendim. Hobi odasından alınan inciler:) Gerisi nerede  bilmiyorum muhtamelen kendileri diğer eserlerinde kullanmak üzere sakladılar.
    (Birde pembe fiyonklar varki ben hiç kullanmadan yarısı bitti.)
  2. Karlı bir gün de parka giden ana oğul tasviri. Kaydırakta oğul ve onu bekleyen anacığı. Renkli benekler kar:) Bu yakıcı görünen güneş ise bizde gündüz anlamında kullanılıyor. Resim gündüzü anlatacaksa her daim güneş, geceyi anlatacaksa yıldız konduruluveriyor.
  3. Sarı rapunzel  anne, soldaki baba. Babada papyon var dikkatinizi çekerim bu da ne demek anne ve babanın düğünü demek. Yukarıda kalp sevgi , orada dergiden kesilip yapıştırılan kırmızı araç gelin arabası, gelin arabasının üzerindeki bina düğün salonu, damadın kafasından çıkan merdiven ise düğün salonuna gidiyor:) Ve düğünler gece olur diye  yıldızımızda resimde yerini aldı.
Bu şaheserler özellikle saklamamı istedikleri. Bunları çerceve yapacağız kendileri ile inşallah.  Bunları bana hediye olarak yaptıysa mukakkak yatağın üzerine bırakır. Sonrada sürekli anne beğendin mi, senin için yaptım. Anne sende beni seviyorsun dimi, sen neden çizmiyorsun anne? Neden mi çizmiyorum, çizemiyorum oğlum çizemiyorum:(

Ben Zonguldak doğumluyum ve ailem orada. İlkokul öğretmenim aile dostumuz ve ben hala derim kendisine. Geçen yıl ilkokul öğretmenimi gördüğümüzde Tontiş artık aklı başında olduğu için anlattım benim öğretmenim bana herşeyi öğretti diye. Hemen gitti yanına sorduğu soru "annem küçükkende güzel resim çizemiyor muy du?"  Aldığı cevap " Evet resim çizemiyordu, ama şiir yazıyordu çok güzel" 

Allah tan resim çizemiyorsan şiir yaz bana demedi şimdiye kadar:)

Neyse tontişime tekrar buradan çok teşekkür etmek istiyorum. Canım oğlum; Allah sana sağlık, mutluluk güzel hayat versin inşalllah, ömrün güzel ve uzun olsun.



2 yorum:

DECO☆deniquo dedi ki...

Sembolizmin derinliğine bak! :D Şaka bir yana, kristal gibiler değil mi, içlerinde ne varsa ortada :)
tahtaya vuruyorum :)


decodeniquo.blogspot.com

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Sevgili Decodeniquo ; aynen dediğiniz gibi çocukların resimleri aslında aynaları bencede....Ne kadar sevimliler değilmi hepsi:)