31 May 2012

MİS KOKULAR


Baharın gelmesi ile açan çiçekler her tarafta mis kokular yayarken bende elde kalan malzemeler ile küçük bir kese yaparak elişimi bahara yakıştırdım. Elde kalanlar derken gerçekten elde kalan kıyıdaki kırpıntılardan yapıldı. Lavantanın miss kokusu ile bütünleşince ohh pek şirin oldu. Demek ki neymiş çöpe atmamak lazım mış hiçbirşeyi :) Atmamak lazımda nereye kadar atmayacağız ? Sevgili Banu Ablamızın herşeyi değerlendirmesine bayılıyorum ve kıskanıyorum ki  buda  bir itiraftır :)  Çalışan biri olduğum için herdaim birşey yapamıyorum  birgün lazım olur diye sakladıklarım bir dağ şeklinde şuanda. En kısa zamanda kendimce organizasyon yapıp, velinimetleri  ayırarak düzene sokmalıyım yoksa hiçbirşeyi bulamayacağım bu gidişle
Bazen kutuları karıştırırken bile aa bu da vardı diye kendi kendime şaşırdığım ve mutlu olduğum oluyor.
Şimdi odamı toplamakla işe başlasam iyi olacak.  Elde neler var bir ortaya dökeyim sonra elimde yapmam gereken bir masa örtüsü süsleme var onu yetiştireyim. E bana kolay gelsin dimi:)
Herkese güzel günler diliyorum, hoşçakalın...





.
LAVANTA KESESİ
ORGANZE VE TÜL KARIŞIMI LAVANTA KESESİ

4 yorum:

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Sevgili arkadaşım Doğum günümü kutlayan içten mesajın ve güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. İyi ki varsın! Sevgiler!

!! HASKUMAS !! dedi ki...

çok cici bir geridönüşüm olmuş ellerinize sağlık o yakma gelincik gibi duran ciçeğe bayıldım

Tatlı Kiraz dedi ki...

gelincik gerçekten çok şık olmuş
ellerinize sağlik
blogunuzu izlemeye aldim
benim blogumada beklerim
http://tatlikiraz.blogspot.nl/

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Çok teşekkür ederim tatlıkiraz, beğenmene çok sevindim.