17 Mar 2012

BEBEK ŞEKERİMİZ

Güneşli bir İstanbul sabahından merhaba. 

Eyy Bahar sen insanın içini nasılda aydınlatıyorsun  böyle...

Puslu ve hatta kar yağışlı bir haftayı geride bıraktık, ve ben neler yaptım derseniz işte bu haftanın özeti;

Ailemize yeni katılan kızımız için bu hafta mevlüdümüz olacak, Yenge olarak mevlüd şekeri benim olmalıydı ve oldu:)  Bu tarz işlerde herzaman ilk başvurduğum yer  Birmax oluyor. Bu şekerlerimiz için de Salı günü aradığımda Erdal Bey hemen yardımcı oldular ve Çarşamba günü magnetlerim elimdeydi.  Magnetleri kendi güzelliği bozulmasını istemediğim gibi  lavantasız vermek de  istemedim  ve evdeki malzemeler ile bu küçük çiçekleri süsledim.  Bir magnet alana bir lavanta bedava :)

Herkese iyi haftasonları, baharın güneşli gülen yüzü günlerimizi aydınlatsın inşallah.
Hoşçakalın





BEBEK ŞEKERİ
BEBEK ŞEKERİ MAGNET
MAGNET BEBEK ŞEKERLERİ VE LAVANTALI ÇİÇEKLER

Hiç yorum yok: