4 Oca 2012

Biz den birşeyler...


En sevdiğim biblolarım

Yeni yıl, hediye, süsleme derken 2011 yılının son günlerini hızlı bir şekilde geçirdik geride bıraktık. Tekrar hoş gelesin 2012 . Yeni yılda bu kadar geç yazmayı hiç düşünmemiştim ama aksilik oldu mu oluyor işte. Bu aralarda iş yeri değişikliği nedeni ile biraz yoğunluk, taşınma telaşı, ve yeni bir ortam stresi sanırım tembelliği de peşinden getiriyor. Yalnız yazmada tembellik var, yoksa bütün bloglarımızı takip ediyorum hemde hiç aksatmadan:) 
Yapılasılar listesi devam ediyor, çok yeni ve acemi bir blog olarak sizlere bende bir hediye vermeyi düşünüyorum. Hediyenin ne olacağı konusunda tam karar veremedim, kesin olan kendi ürünlerimden bir şey olacağı, seçimi akşam kendim yapacağım.Yarın sabah görüşmek üzere...
Hoşçakalın.

2 yorum:

bahar006 dedi ki...

Foto çok hoş, kolay gelsin ayrıca:)

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Bahar 006; Çok teşekkür ederim:)