10 Ara 2011

Ufak Tefek Sorunlar...


KEÇE ÖRDEK
KAKTÜS SÜSÜ
 Yeni açılan bir blog sahibesiyim ve bloğumu kullanamıyorum:(  Her gün  bir şeyler yazmak istiyorum ama blog dünyasında acemiliğimden dolayı bazı sorunları çözemiyorum ve gardım düşüyor. Şuan için ilk halletmem gereken sorunum  arama motorunda bloğumun görünmesi. Yavaş yavaş bu sorunlarımı halledebilirim sanırım.
Bu arada oğlumun okulunda önümüzdeki hafta yapılacak kermesi için ufak tefek ürünler hazırlamaya çalışıyorum.
Yapılacak kermeste ürünleri öğrenciler kendileri satarak,elde ettikleri gelirler ile tekerlekli sandalye alacaklar.  ( Anaokulu öğrencileri için değişik bir deneyim)  Bu kadar güzel bir etkinlik için bende çorbada tuzum olsun istiyorum. Hazırladığım ürünleri önce sizlerin beğenisine sunacağım tabii. Yapılası işler listesinde şu an için bulunanlar;  Lavanta kesesi, yaka iğneleri ve taçlar...
Daha neler yapılabileceği konusunda desteklerinizi bekliyorum.
Hadi bana kolay gelsin.

2 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

hayırlı olsun sayfanız:)
çalışmalarınızın sıkı sıkı takipçisiyim artık..
çok ciciler..
seve seve izliyorum sizi.
bende beklerim sayfama...
halledemediğiniz bir sorun olursa yardımcı olurum seve seve..:)
kucak dolusu sevgilerimle..
:))

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Merhaba;
Çok teşekkür ederim. O nefis tarifleriniz için bende sizi tebrik ederim. Nasıl güzel ve iştah açıcılar:) İçten desteğiniz için kucak dolusu sevgiler benden size...:)