15 May 2013

YUMAK DERGİSİ, LAVANTA KESESİ, SÜNNET ŞEKERİ

 Sevgili Nurdan Hanım ' ın çekiliş diye duyurduğu ama sonra hepimize talih kuşu konan etkinliğinden bende nasibimi aldım. Mükemmel çalışmalarını hayranlıkla izlediğim Sn. Filiz TÜRKOCAĞI adımıza  imzaladığı dergilerimizi hemen göndermişler. Ben yoğunluktan dolayı burada hemen duyuramadım ama şimdi gecikmeden dolayı hem özür dilemek hem de tekrar teşekkür etmek istiyorum. Dergi o gün bugündür elimden düşmüyor , çevirip çevirip bakıyorum. 

Kanaviçe sevdalısı herkese şiddetle tavsiye ediyorum. Kaçırmayın derim...

Filiz Türkocağı özel sayısı



Haftamız yoğun geçti;  bir sünnet hazırlığı vardı. Sünnet şekerlerini kırmızı lacivert kadife lavanta kesesi  ve sünnet çocuğu biblosu ile hazırladık, zevkli ve sonucu herkesi mutlu eden bir çalışma oldu..

Kadife Lavanta kesesi


Sünnet şekeri biblo
Haftasonu Tontişimin okuma bayramı vardı, koşturmaca ile geçti. Fotoğraflar geldiğinde hiç unutmayacağım okuma bayramı detaylarını sizlerle paylaşacağım.
Şimdilik hoşçakalın..

4 yorum:

Esen Can dedi ki...

Ben de bayıldım Yumak Dergisi'ne, yapacağım modeli seçmeye çalışıyorum günlerdir ;)
Bir düzeltme yapayım, yaklaşık 2 haftadır bayilerde satılıyor dergi...
Sünnet şekerleri de çok şeker olmuş :) Ellerinize sağlık...
Sevgiler ;)

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Sevgili Esen Hanım;
Ama bende Nurdan hanımdan okuduğum tiyolarla yazmıştım süreci, hemen düzelttim:))Destek için çok teşekkür ederim. Beğenmenize çok sevindim. Sevgilerimle.

satush dedi ki...

Lavanta keseleri çok güzel olmuş. elinize sağlık. Ben de oğlumu kısmet olursa bu yaz sünnet ettirmek istiyorum. İyi bir fikir oldu benim için de . Sevgilerimle

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Sevgili Satush; keseler çok şık oluyor tavsiye ederim